10:10 / 01.10.2018

PRZYSTANEK RADOM się rozkręca.

© Obiektywnie.info.pl / Adam dziedzic

Organizator kolejnego eventu “Przystanek Radom”, dziennikarka, współpracująca z radomskimi mediami, Rita Kutkiewicz, najwyraźniej rozpędza się ze swoim pomysłem. 
Mimo, że jest Mamą na kilku etatach, zajmując się synem wymagającym całodobowej opieki, udało się jej zaprosić interesujących gości do „Przystanku Radom”


 
Spotkanie spinała myśl przewodnia, a właściwie  pytanie: “Czy wiedza ma znaczenie?”
 
Pierwsza wystąpiła znana już w radomskich środowiskach rozwojowych  - ekspert ds. kreowania wizerunku i promocji marki, właścicielka Agencji Kreatywnej Noble Brand (www.noblebrand.pl/) Anna Słopiecka.
 W wyważony, ale zarazem poruszający sposób ukazała ważność określenia misji firmy, nadania jej właściwej identyfikacji graficznej. Niejeden z zebranych przedsiębiorców, ze zdziwieniem dostrzegł, że po macoszemu traktował bardzo ważne elementy składowe firmy, ale co jeszcze ważniejsze, aspekt budowania marki osobistej opartej na wartościach.   



 Kolejne wystąpienie wywołało duże emocje, a dotyczyło... emocji w biznesie.
 Andrzej Kubicki, couch, trener emocjonalny, ale też podróżnik, dziennikarz i przedsiębiorca, wyjaśnił pojęcie deficytu osobowości, który powstaje do ok 9 - tego roku życia każdego z nas. Tłumaczył jak wpływa to na poczucie wartości, ważności, pewności siebie, zaufania lub niechęci do siebie.
Przedstawił też praktyczne sposoby radzenia sobie z lękiem i niepewnością. 


Wniosek, że wiedza o samym sobie jest najważniejsza nasuwał się sam.
Przykładem zastosowania takiej wiedzy był wykład Iwony Tarkowskiej, która o sobie mówi, że jest Kobietą Szczęśliwą promującą zdrowy styl życia w każdym obszarze. Od ponad 20 lat trwa na ścieżce rozwoju osobistego. Jej pasją jest odkrywanie Siebie i wspieranie innych w ich poszukiwaniach. Wyznaje zasadę, że "Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana".
 Z budzącą podziw szczerością opowiedziała o swojej drodze i płynącej z niej nauce, że nigdy nie należy z siebie rezygnować.



 Ostatni wykład, który wygłosił Andrzej Kubicki, ukierunkowany był na nowoczesne techniki dotarcia do klienta. 


Tematyka spotkania i panująca atmosfera  zainspirowała niektórych uczestników do zadawania pytań i ożywionej dyskusji, która była kontynuowana w kuluarach.